مانداناماندانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی ما

دوران بارداری مامان جون

1390/11/15 23:02
نویسنده : مامان جون
153 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ،تمام دردها و رنجهایی که کشیدم فدای یک تار موی تو ، درسته که دوران جالبی نبود ولی من همه رو به عشق دیدن روی ماهت تحمل کردم .niniweblog.com

بطور خلاصه میگم که سه ماهه اول فقط حالت تهوع شدید داشتم و ضعف زیاد ، سه ماهه وسط کمی بهتر بودم و بعد از آن با آن شکم کار کردن توی آزمایشگاه سخت تر و سخت تر شد و بالاخره با فشاری که به خودم آوردم ماه هشت رو استراحت مطلق شدم آخه توی ناناز داشتی هقت ماهه بدنیا می اومدی...

niniweblog.comوبالاخره در مورخه ٢٧ مرداد ٩٠ خودت رو به زور به دنیا آوردی یعنی کیسه ای که چندماه توش زندگی می کردی رو پاره کردی و اومدی به دنیایی که بهش تعلق داری ...

 بابا جون که خوشحال شد چون زودتر تو رو میدید .niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان یاسمین زهرا
15 بهمن 90 23:52
سلام به جمع نی نی سایتی ها خوش اومدین از نی نی نازتون عکس بزارین ما هم ببینیمشبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
نانازیا
16 بهمن 90 0:28
سلام ازتون دعوت می کنیم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
جوجه نارنجی ما
17 بهمن 90 15:00
سلامممممم.خاله جونم قلبونت برم بلاخره مامان ندا واست وبلاگ درست کرد.زود زود بیا با عکسهای جدید.الهی همیشه دستهای گرمت تو دست مامان و بابا باشه.بوس
خاله سمیرا
28 بهمن 90 21:31
چقدر بزرگ و خوشگل شدی عسلم ...خیلی دلم واست تنگ شده . امیدوارم قسمت شه زودتر ببینمت...ماچ